Синдром «кабінетного мовлення»

Думаю, багато хто з батьків стикався з тим, що у логопеда дитина всі звуки вимовляє ідеально, а вдома вау-ефект раптово зникає.

Справа в тому, що будь-який новий звук потрібно закріплювати не лише на заняттях у логопеда, а й вдома, у побуті!

Саме тому, що дитина користується звуком тільки на заняттях, формується синдром “кабінетного мовлення”.

Отже, “кабінетне мовлення” – це коли під час заняття дитина старається і звучить без помилок, але як тільки виходить за поріг – як нічого і не було!

Це означає, що у малюка виробився стереотип “на занятті я говорю красиво, а в житті як звик” (тобто цей синдром пов’язаний з рефлексом ).

Звісно, що деякий час дитина не може одночасно думати про дві речі – що сказати і як, тому цей тягар лягає на батьків, а у дитини виробляється так званий ” рефлекс” (дорослий стежить за двома речами одночасно: підримує бесіду і відзначає всі неправильності вимови, а дитина чекає на виправлення).

Насправді вихід лише один- щоб дитина швидше навчилася використовувати новий правильний звук, потрібно після кожної помилки дати дитині зразок слова або наполягти на правильному повторенні слова.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *